پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دخترآسمانی من

مسخره ترین سوالها!

1392/6/8 19:06
نویسنده : ملیحه
610 بازدید
اشتراک گذاری

دیدین که توی یک جمع میان بچه بیچاره رو دوره میکنن که مامانتو بیشتر دوست داری یا باباتو؟تعجبهیپنوتیزم

عمه ت رو  بیشتر دوست دااری یا خاله ت رو؟سوال

عموت ر و بیشتر دوست داری یا داییت رو؟خمیازه

اینو بیشتر دوست داری یا اونو؟استرس

پریا خانم گل گلاب !منو بابایی باهم قرار بستیم که اگر توی جمعی ازت از این سوالهاپرسیدن بی رودر بایستی بگیم که این سوالها درست نیست و از بچه نپرسین لطفالبخند

امروز صبح که بلند شدی خیلی کم صبحانه خوردی و و ازم خواستی که بهت خیار بدم اولین خیار رو خوردی و خواستی یکی دیگه بهت بدم آخه خیار خیلی دوست داری خیلی هاااااماچحتی بیشتر از شوکولاتزبان

نمیدونم چرا یکی از این سوالهای مسخره، البته بهتر بگن خیلی خیلی خیلی مسخره اومد توی ذهنم و بدون فکر پرسیدم. اونم چی ،این که منو بیشتر دوست داری یا خیار رو؟قهقههقهقههقهقهه

همین که این سوال فوق مسخره رو ازت پرسیدم با خودم گفتم که اگه الان بگی خیار یعنی من با خاک یکسان شدماسترس

حالا عکس العمل تو : اول بغلم کردی قلبدوم در حالی که دهنت پر بود از خیار با چشم اشاره کردی.

منم گفتم حالا که رفتی جلو تا آخرش برو نیشخندگفتم چی مامان خیار رو؟ بعد که دهنت خالی شد گفتی نه مامان شما روقلب

اخه یکی به این مامانم بگه این چه سوالیه که از من میپرسیمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدیه خداوند
4 مرداد 92 13:52
سلام خدا حفظ کنه دخترون را
هدی مامان مبین
4 مرداد 92 17:39
یعنی حقت بود بگه خیار...

بچه ام باحیاست...

خعلی خندیدم...

دیگه از این سوالا نپرس

حالا پریا جونم...خاله هدی رو بیشتر دوست داری یا خیار رو؟؟




هدی وقتی پرسیدم به عقل خودم یک لحظه شک کردم خخخخ


هاله
7 مرداد 92 23:43
یعنی میخواستم قیافه تو ببینم اگه میگفت خیار! هههههههههه


وای چه خوب شد که نگفت
شادی
11 مرداد 92 19:15
ملییییحه ببوس دختر مهربونت رو
سپید ماما علی
15 مرداد 92 9:48
ای فدای دخمل مهربونم بشم با اینکه عاشق خیار اما گفته مامانم رو دوست دارم
سوسن(مامان پرنسس باران)
21 مرداد 92 15:37
ای جونمممممممممم...بچه ام بزرگواری کرده نگفته خیار..
ببوسش که کلی دلم براش تنگ شده ...
باران همه اش میگه مامان پییا یادته؟همه اش از پریا صحبت می کنه.


سوسن عزیزم من که واقعا عاشق تو دخمل فرشتت شدم ببوسش و زود به زود بیا مشهد
دختر عمه
22 مرداد 92 2:18
هه هه هه
مامانا اینجور سوالای یهویی و معصومانه رو یا از بچه های کوچیکشون میپرسن یا از شوهراشون!!!!!!!!!


گردنکلفتی عاطفی بهش میگن ههههههه