پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دخترآسمانی من

آمپاسهای کودکانه

1392/6/8 19:34
نویسنده : ملیحه
481 بازدید
اشتراک گذاری

وقتهایی هست که آدم میمونه که جواب این وروجکها رو چی باید بدیسوال

بعضی وقتها هم میشن آینه و درست حرف خودت رو با یک هنرمندی خاصی به خودت تحویل میدن که ادم اینجوری میشههیپنوتیزم

مثل چند روز پیش که بعد صبحانه به شما پریا خام گل گلاب  گفتم: میخوایم بریم حموم چون بوی حسنی میدی چشمکبریم حموم تا تمییز بشیم بعد تو با خونسردی تمام گفتی: من نمیام

من با خونسردی و حالت حکیمانه گفتم: چرا مامان باید بریم حمام تا تمییز بشیم

بعد گفتی :من نمیام آخه حموممون کثیف میشههیپنوتیزمتعجب

من در این لحظه چه کاری میتونم بکنم غیر از اینکه خودم رو کنترل کنم که نخندم و تو رو محکم بغل کنم و بگم دخترم نگران نباش من بعد حموممون رو تمییز میکنمقهقهه

و یا اینکه اومدی و خط چشم منو برداشتی و میگی :مامان منم میخوام بزنم

من  بهت میگم :مامانی اینو فقط مامانا میزنن .

بعد تو در حالی که چشمهاتو کلی گرد کردی و میگی :خوب منم مامانم هیپنوتیزم

میگم تو که مامان نیستی .

میگی :چرا من مامان عروسکم هستم دیگهتعجبتعجب

خیلی دوست دارم عزیز دل مامان چه خوب که تو هستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هانیه
12 شهریور 92 16:25
هههههههههه از دست این وروجکا
سپید مامان علی
13 شهریور 92 9:54
ای جووونم قربون این حاضر جوابیهات بشم فسقلی من خیلی شیرینی به خداااااااااا