پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دخترآسمانی من

میزبان کوچولوی من

1392/7/15 12:16
نویسنده : ملیحه
429 بازدید
اشتراک گذاری

دوم مهر سه شنبه قرار نی نی سایتی خونه مابود.

یک مهمون خارجی داشتیم اونم کوین کوچولو با مامانش سمانه جون بود و یک مهمون تهرونی مسیحا کوچولو با مامانش شیما ی عزیز و بقیه هم دوستای مشهدی خودمون بودن هانیه جون با دختر گلش دریا ،هدی جون با پسر مو فرفریش یاسین،فهیمه جون با پسر سبزه بانمک و آرومش صدرا، ساره جون با پارسای عشق ماشین و باهوشش،ندا جون با رادوین مظلومش ،معصومه جون بدون آوینای سفید برفیشچشمک،مونا جون بدون بهراد مو طلایی،مریم جون با شایلین عاشق پیشه و مهربونش،افسان جون  با امیر علی چشم قشنگ و شیرین زبونش مهمون ما بودن و کلی بهمون خوش گذشت.

وای که چقدر من و شما ذوق اون روز ور داشتیم مامانی و تو هم به حق میزبانی رو کامل کردی گلمقلب

تمام اسباب بازیهات رو بدون هیچ مشکلی در اختیار دوستای گلت گذاشتی و کلی بهمون خوش گذشت.

و یک خروس که عمه فاطمه واست با کلی ذوق خریده بود و تو به هیچ وجه باهاش نمیتونستی ارتباط بر قرار کنی  رو دوستات برداشته بودن و  هی بیچاره رو روش اسباب بازی مینداختند بعد صدای خروس در میومد و بال بال میزد و بچه ها ریسه میرفتن از خنده و تو هم اول خنده هات همراه با ترس بود ولی بعد کلی تو هم ذوق کردی و میخندیدی .

و یک عصرونه مختصر درست کردم آش گندم و پاستا که پایه ثابت مهمونیهامونه و تیرامیسو .

کلی به پریا و البته من خوش گذشت و تا مدتها پریا هر کسی رو میدید میگفت دوستهام اومدن خونمون با هم بازی کردیم.

متاسفانه من دوربین نداشتم که عکس بگیرم ولی از دوستان که عکس بگیرم در اسرع وقت اضافه میکنم نیشخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
17 مهر 92 11:41
خیلی زحمت کشیده بودی ملیحه جون اصلا راضی نبودیم خصوصا با اون حالت!!
به ما خیلی خوش گذشت بوووس


خواهش میکنم عزیزم