پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

دخترآسمانی من

تبتو بوس کنم!

1392/9/27 11:43
نویسنده : ملیحه
619 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که گل دخترم همش یا دستهامو بوس میکنی و یا صورتم رو من رو لبالب سرشار از عشق میکنی قلب

اول بگم که ممنونم خدایاماچ

بعد بگم چند روزی بود که سرما خورده بودی و من دستم رو روی پیشونیت میذاشتم و  میگفتم که تب داری مامان جون  و استامینوفن و پاشویه و...

بعد از یک هفته که حالت خوب شد هر بار که میخواستی بوسه بارونم کنی اول این لپ بعد لپ دیگه و بعد میگفتی مامان میخوام تبتو بوس کنم سوالمنم که پلانگتونچشمک میموندم که کجامو میخوای بوس کنی بعد خوت با دو تا دستهای کوچولوت سرمو خم میکردی و پیشونیمو میبوسیدی بار اول و دوم نمیفهمیدم ولی بعد متوجه شدم چون این  چند روز من دایم دستم به پیشونیت بود و حرف تب داره میزدم شما هم فکر میکردی که اسم پیشونی تبهقهقهه

الهی من فدای شیرین زبونیت بشم که هر روز زندگیمو شیرین تر از روز قبل میکنی

 

پسندها (1)

نظرات (4)

خاله سمیه
1 دی 92 23:25
انشالله همیشه سلامت باشی پریا جون [گل ممنون سمیه جون مهربون
هانیه مامان دریا
18 دی 92 12:51
عزیییییییزم
ملیحه
پاسخ
ممنون هانیه جونم
سپید مامان علی
21 دی 92 23:23
ایشالا همیشه تنت سالم باشه پریا جونی فدای این حرف زدنت عاشقتم شیرین زبونم
خاطره مامان بردیا
3 بهمن 92 11:19
آخیییی. عزیز دلم. چقدر مهربون