پریاپریا، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

دخترآسمانی من

پریا مریض میشود

1392/1/27 14:42
نویسنده : ملیحه
270 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم الان چهار  روزه که مریضی ناراحت

یک بیماری ویروسی که بین کودکان شایع شده،این بود تشخیص دکترت،روز اول تهوع داشتی و بعد هم بی حال همش دلت میخواد که بخوابی و وقتی با بی حالی میگی مامان جون لالا دارم انگار قلبم از سینه کنده میشه .

گل مادر هر وقت مریض میشی فقط من نیستم که برات مادری میکنم ، دل یک مادر مهربون دیگه هم واست ،یا بهتر بگم واسمون میتپه اونم کسی نیست جز عزیز جونت.

و من توی این لحظات سخت میفهمم  مادر که میشی باید تا آخر عمرت مادری کنی .

همین جا میتونم بگم که همیشه همه زحمتهای ما چه موقعی که شما نبودی  و باباجون ماموریت میرفت و چه وقتی باردار بودم شما رو و چه حالا که به دنیا اومدی خونه عزیز جون و پدر جونت بود .

بابا و مامان گلم دوستون دارم هزارتا و حالا میفهمم چرا پریا عاشق شماستقلب

 

این هم عکسی از عشق ورزیدن مادر بزرگ و نوه

ض

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

gis ferferi
28 فروردین 92 19:51
azizam khoda bahare zendegito vasat hefz kone


ممنون از لطفتون
سپید مامان علی
30 فروردین 92 0:52
پریا جونی امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی...
انشاءالله همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه...
خدا به عزیز جون و پدر جونت سلامتی و عمر طولانی عطا کنند


ممنونم سپیده مهربون
هاله
2 اردیبهشت 92 17:09
پریا جون نبینم مریضیتو خاله جونم
خاله سمیه
14 اردیبهشت 92 13:30
سلام پریا جونم . فدات بشم نمی دونی این چند روزی که پیشت بودم چقدر بهم خوش گذشت .انشاله همیشه سایه پدر و مادرت روی سرت باشه.از مامان مهربونت و عزیز جونت هم بابت محبتهاشون تشکر می کنم . انشاله نی نی من هم که به دنیا اومد یه عکس باحال ازتون بگیریم
مامان مهرزاد جان
15 اردیبهشت 92 11:59
الهی که زود زود خوب بشه بازم از شیرین کاریاش بنویسی


_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O ♥♥ ღღ

مهرزاد به روز شده منتظر نگاه گرمتون هرچند گذرا هستم


ممنونم مامان مهرزاد عزیز