پریاپریا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

دخترآسمانی من

روز مادر مبارک

1392/2/15 14:57
نویسنده : ملیحه
223 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم !

شکوفه بهاری من، گل بهشتی من ، فرشته اردیبهشتی من

با اومدنت دو ساله که به من واژه مقدس مادر رو هدیه کردی

دو ساله که میفهمم مادر یعنی چه

دو ساله که فهمیدم مادر یعنی عاشق همیشه نگران

دو ساله که فهمیدم مادر یعنی بی خوابی شبانه برای اینکه نکنه تو پتو روت نباشه ، نکنه تبت از 38 بره بالاتر

دو ساله که فهمیدم مادر یعنی وقتی خواب بد میبینی دستهات رو بگیره و موهات رو نوازش کنه تا تو آروم بگیری

دو ساله که فهمیدم مادر شدن یعنی با لبخند های تو بخندی

توی این دو سال فهمیدم سنگینی این واژه مقدس را بر شانه های ضعیفم

حالا میفهمم مادرم ،که  تو چرا همیشه نگران بودی و من  چه بی رحمانه محاکمه ات میکردم .

دوستت دارم مامان

روزت و روزم مبارکلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه
15 اردیبهشت 92 13:32

تولد
تولد
تولدت مبارک.
عزیزم از صبح چند بار اینجا سر زدم تولدتو تبریک بگم. خوشحالم که امروز مطلب نوشتی.
دوستت دارم و تولدت مبارک




ممنونم عمه جون
حسینی
15 اردیبهشت 92 14:01
سلام ملیحه جون تولد فرشته نازتون رو تبریک میگم و با تاخیر روز مادر رو به شما و مادر بزرگوارتون تهنیت عرض میکنم من هر روز به متولدین نی نی وبلاگ سر میزنم و براشون آرزوی بهترینها رو میکنم خوشحال میشم اگه توی محدوده مهد کودک من آشنایی دارید مهد رو بهشون معرفی کنید شاد و سربلند باشید حسینی موسس مهد کودک حورسا
هاله
16 اردیبهشت 92 16:46
دنیا غریبیه دنیای مادرانگی...


واقعا بعضی وقتها فکر میکنم دو ساله که یک ملیحه دیگه همراه پریا متولد شده
مامان ساره
2 خرداد 92 13:25
خدا ماماناي مهربونمو واسمون نگه داره... هنوز مونده تا بفهميم چيا كشيدن ما اينقدي شديم!! و روح همه ي مامانايي كه نيستن رو شاد كنه...
خاله مهتا
26 خرداد 92 12:42
عالی بود.روزت مبارک مامان کوچولو