پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

دخترآسمانی من

خوشبختی یعنی چی؟؟

1392/5/2 17:14
نویسنده : ملیحه
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

خوشبختی یعنی چی؟

واقعا خوشبختی یعنی چی؟

خوشبختی یعنی گاه و بیگاه تن ظریفت رو میندازی توی بغلم و میگی مامان دوست دارم ، مامان عاشقتم.

خوشبختی یعنی اینکه شب بعد از کلی کلنجار رفتن واسه خوابیدن صدای نفسهات به من نفس میده ،صدای نفسهات به من  روح میبخشه.

خوشبختی یعنی اینکه وقتی میریم بیرون میگی خوش گذشت.

خوشبختی یعنی اینکه وقتی با هم بازی میکنیم من هم دخترت هستم و هم پسرت و با چنان مهری به من میگی دخترم بعضی وقتها هم پسرم.

خوشبختی یعنی اینکه تو سالمی .

خدایا ممنونم که من و همسرم خوشبختیم خودت حافظ  خوشبختیمون باش .خودت حافظ دخترمون باش که بهانه خوشبختیه ماست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هاله
7 مرداد 92 23:44
خوشبختی تون پایدار


ممنوم دوستم
شادی
11 مرداد 92 19:16
خوشبختی یعنی اینکه سالمی !

این جمله رو باید قاب گرفت .


خدا رو شکر برای بودنتون ، حضورتون .


واقعا سلامت و در کنار عزیزان بودن یعنی خوشبختی
ممنونم شادی عزیزم
خاله سمیه
14 مرداد 92 10:21
قدر خوشبختی ات رو بدون .خوشبختی من توی یک قدمیم بود و نتو نستم توی آغوشم بگیرمش


سمیه عزیزم مطمئن باش خدا بهترینها رو برات میخواد حکمت خدا را با اغوش باز بپذیر
سپید ماما علی
15 مرداد 92 9:49
خوشبختیتون تا دنیا دنیاست مستدام... واقعا ادم با داشتن این وروجکها احساس خوشبختی میکنه