پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دخترآسمانی من

روزی که گوشهات رو سوراخ کردیم

1391/12/18 18:53
نویسنده : ملیحه
205 بازدید
اشتراک گذاری

17 مهر 90 بود که بعد از چند روز مشورت و دودلی تصمیم گرفتیم بریم گوشهای مبارک رو سوراخ کنیم .

باباجون که اصلا دل نداشت منم که بدتر از اون .

اون روز مامان جون(دوباره معرفی میکنم مامان بابالبخند)و آقا جون(باز هم دوباره معرفی میکنم بابای باباچشمک)  و عمه مینا به همراه امیر رضا (پسر عمه مینا)اومدن دنبال من و شما که بریم این عمل کذایی و نسبتا ضروری از خود راضی رو انجام بدیم.

من نیومدم داخل و شما همراه مامان جون و عمه جون رفتین و عملیات انجام شد و شما بسی جیغ و داد کردی ولی قربون صبوریت برم که خیلی زود هم آروم شدی و هنوز نرسیده به ماشین و قبل از اینکه بهت شیر بدم لالا کردیقلب.

اینم چند تا عکس از اون روز:

پریا قبل از سوراخ کردن گوش شاد و شنگولماچ

ل

پریا بعد از سوراخ کردن گوش باز هم شاد و شنگولچشمکهمراه پسر عمه و دختر عمو

ب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپید مامان علی
22 اسفند 91 8:41
مبارکه باشه سوراخ کردن گوش هات... انشاءالله گوشواره عروسیت رو گوشت کنی...

فدات شم که در همه حال شاد و شنگولی


ممنونم تو هم انشالا دومادی علی پهلوون رو ببینی