پریاپریا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

دخترآسمانی من

دومبن بهار زندگی دختر بهاری من

1392/1/13 16:57
نویسنده : ملیحه
365 بازدید
اشتراک گذاری

تو گل سرخ منی

تو گل یاسمنی

تو چنان شبنم پاک سحری؟

نه

از آن پاکتری

تو بهاری؟

نه

بهاران از توست

از تو می گیرد وام

هر بهار این همه زیبایی را

هوس باغ و بهارانم نیست

ای بهین باغ و بهارانم تو

 

عزیز دل من ممنونم که زندگی ما رو بهاری تر کردی

من و باباجون عاشقتیم

این سفره هقت سین امسال ما که با کمک شما درست شد

اینم پریا خانم با سفره هفت سین(قربونت برم که یک دقیقه نمی تونی یک جا وایستی )

ز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه فاطمه
17 فروردین 92 13:16
عاششششششششقتم


ممنونم عمه جون
خاطره مامان بردیا
22 فروردین 92 15:11
چه هفت سین خوشگلی .دست پریا جون درد نکنه که کمک مامانی و بابایی کرده


ممنونم خاطره جون
نرگس مامان باران
26 فروردین 92 14:01
سلام ملیحه جونم دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر
سپید مامان علی
26 فروردین 92 14:19
سال نو مبارک..
انشاءالله سال خوبی در کنار عزیزانتان داشته باشید
فدای پریا گلی بشم که اینقدر خانم شده...
چه لباس خوشگلی...فدای دستهای کوچولوت که به مامانی کمک میکنی


منونم سپیده عزیزم