پریاپریا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

دخترآسمانی من

پریا و چادر نماز

1392/1/16 18:54
نویسنده : ملیحه
969 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اونقدر عاشق اوس یی یا همون روسری خودمون و چادر هستی که روسریهای من شده بود چادرت! .یک روز مامان جون واست یک چادر نماز خوشگل دوختن و کلی ذوق کردی و حالاهر بار که من سجاده ام پهن میشه تو چادر به سر میای کنار من و اینجاس شروع عاشقانه های من و تو با خدا !

وایییییی که عاشق این لحظه های ناب هستم

وقتی که تو زیر لب زمزمه میکنی وجودم پر میشه از خدا و عشق به خداچون تو رو به ما داد فقط باید اعتراف کنم وقتهایی که ناگهانی میایی و منو در حال نماز میبینی سریع میایی و مهر رو بر میداری و من می مونم با ادامه نماز بدون مهرخجالت

پریا در حال سجده

 

شش

 

پریا خانم بعد از اتمام نماز

ش

 

قبول باشه عزیز دل مادر قلب

همیشه یاد خدا باش دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه فاطمه
17 فروردین 92 13:15
وای ملیحه جون واقعا ازت ممنونم که این لحظات رو به اشتراک میذاری. مخصوصا برای من که دورم خیلی ارزشمنده. الهی فداش بشم من



واقعا یکی از دلایل عمده وبلاگ پریا شما و دایی های پیا بودین که راه دورینن
عمه فاطمه
17 فروردین 92 13:17
تولد دسته جمعی کو؟ من منتظرم
مجیییییییییییید
19 فروردین 92 0:01
نگاه کن تو رو خدا! این بچه از دوریِ من پرپر شده! میام دائی جون.میااااام. میام دوباره بگو: پا پا پا!
خاطره مامان بردیا
22 فروردین 92 15:10
ای جونممممممم. چقدر هم بهش چادر نماز میاد
سپید مامان علی
26 فروردین 92 14:12
ای جون... چقدر چادر بهت میاد عزیزم در میان عاشقانه هات با خدا یاد ما هم باش فرشته کوچولو...
سمانه مامان کیمیا
31 فروردین 92 9:48
قربونت برم اینقدر خوشگل نماز میخونی خوشگل خانممم

مامانش ماشالا خیلی بزرگ شده




ممنونم سمانه عزیزم