پریاپریا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

دخترآسمانی من

سرما و در باز!!

1392/2/25 10:39
نویسنده : ملیحه
216 بازدید
اشتراک گذاری

پریا خانم ما از موقع زمستون یاد گرفته که در وقتی بازه سرما میاد تو و ما سرما میخوریمعینک

و با اون زبون بچه گونه و خوردنیش میگه: در رو ببند سرد میادماچ

ولی عزیز دل مادر هنوز نمیدونی که از کدوم در باز سرد میاد به قول خودت لبخند

چند روز پیش خونه پدر جون و عزیز جون بودیم و شما میخواستین برید دستشویی و ببخشید چشمتون افتاد به در توالت فرنگی که باز بود ، یک نگاهی به من و یک نگاهی به در توالت فرنگی و با چشمهایی که توش پر از هیجان بود و انگار مطلب مهمی میخواستی بگی گفتیییییییییی: مامان در و ببند سرد میادقهقهه

و من در حالی که میخندیدم بهت گفتم مامانی از هر در بازی سرما نمیاد که.

وای که چقدردوست دارم شیرین زبون منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
25 اردیبهشت 92 15:57
با سلام . برای درست کردن عکسها لطفا به آدرس زیر رجوع کنید . www.picjoke.com
مامان ساره
2 خرداد 92 13:07
خخخخخخ خب درو ببند مامانش، مگه نمي بيني سرد مياد؟!!!
سپید ماما علی
7 خرداد 92 15:33
هههههههههههه... کلی خندیدم قربون اون حرف زدن با صداقتتون بشم