پریاپریا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

دخترآسمانی من

جریان دختر آسمانی من!

1392/2/26 11:35
نویسنده : ملیحه
484 بازدید
اشتراک گذاری

پریا جونی، دختر آسمونی من میخوام بگم چرا میگم تو دختر آسمونی منو بابا هستی.

وقتی شما رو باردار بودم وهنوز از وجود بهشتیت خبر نداشتم خواب میدیدم که رفتم توی تراس خونمون و داره بارون شدید میاد ، که عزیز جون تعبیرشون برکت و نعمت بودقلب

ماه آخر بارداریم خاله خودم خواب دیدن و بهم زنگ زدن که ملیحه خواب دیدم که یک دختر سفید با موهای مشکی پر کلاغی از آسمون روی یک تیکه ابر سفید اومد پایین و بعد گذاشتن توی بغلتماچ

و وقتی  که 9 ماهه بودی ستاره یاد گرفته بودی و تمام ستاره ها رو اعم از کتاب و توی رستوران و حتی ستاره های کف کفش اسپورتت رو که من و بابایی هم متوجهشون نشدیم رو شما رصد کردیخیال باطل

و حالا هم که عزیز دل مادر دو ساله شدی تمام رنگها واست آبی هستنزبانچشمک

حالا میخوام ببینم به من و بابایی حق میدین که بگیم پریا دختر آسمونی ماست؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هاله
29 اردیبهشت 92 19:42
ملیحه جون تو چطور؟ http://littleangle.niniweblog.com/
مامان ساره
2 خرداد 92 13:06
معلومه كه آسمونيه! وقتي اينهمه بوي بهشت ميده!
سپید ماما علی
7 خرداد 92 15:32
معلومه که این دخمل طلا آسمونیه... چون از اون بالاها از پیش خدا از تو آسمونها اومده