پریاپریا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

دخترآسمانی من

روز پدر مبارک

1392/3/1 13:33
نویسنده : ملیحه
296 بازدید
اشتراک گذاری

پدر یعنی آرامش

پدر یعنی ستون خانه

پدر یعنی آینده ،یعنی نگاه به آینده، یعنی نگرانیهایی که در آینده جا مانده اند.

پدر یعنی رفتن به میان جامعه، خسته شدن در میان جامعه،برین در میان جامعه،خم شدن در میان جامعه،اما ایستادن در میان خانه،استوار ، بی تکان و بی لرزه

دخترم ،عزیزم ،میخوام بدونی که باباجون واقعا همسری فداکار و دلسوز واسه من و پدری مهربون و عاشق واسه توست.

میخوام اینجا بگم که وقتی تو به دنیای خاکی ما اومدی هیچ وقت بابا رو اینقدر خوشحال ندیده بودم نمیدونم خوشحالی باباجون از چه جنسی بود ولی میدونم با دیدن تو و بغل کردن تو کلی ذوق میکرد و پشت لبخندش یک حس غرور داشت .

اینم اولین عکسی که باباجون چند ساعت بعد از تولدت با شما گرفت و این حسهایی که گفتم میتونی توی این عکس لمس کنی گل مادر.

ض

 

میخوام بدونی که شبهایی بود که شما تا صبح بیدار بودی و از دل درد به خودت میپیچیدی و گریه میکردی من تنها نبودم و بابایی مثل همیشه از من با کمکهاش و همدلیهاش منو حمایت میکرد.

این عکس صبح زود بود و شما 5 روزه بودی

و همیشه این مدلی توی بغل بابیی جا خشک میکردی ،انگار ایجوری راحتتر بودی و گاهی هم مثل این عکس ما رو از خوابیدنت غافلگیر میکردیهیپنوتیزم

ض

عزیز دل مادر میخوستم گوشه ایی ، تنها گوشه ای از زحمتهای بابا جون رو به تصویر بکشم و میدونم وقتی بزرگ بشی به داشتن پدرت افتخار میکنی.

امیدوارم که همیشه پدر و دختر عااشق هم باشین و دست در دست هم پدر و فرزندی کنین قلب

ض

 

همسر عزیزم و پدر مهربان جگر گوشه ام روزت مبارک قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساره
2 خرداد 92 13:05
آخي!
خدا بابايي مهربونو حفظش كنه واسه پريا طلا و مامانش...


ممنونم عزیزمّ
شادی
3 خرداد 92 2:00
ملیــــــــــحه با دیدن این عکسها ، خاطرات روزهای نوزادی بهار برام زنده شد

احساس کردم تو همون روزها هستم .



یادش بخیــــــــــر ...





ببوس روی ماه پریا رو ،

و تبریک به مناسبت روز پدر








حق داری شادی عزیزم

و ممنونم مهربونم


هاله
3 خرداد 92 23:18
خدا دخترگل و همسر مهربونتو برات نگه داره ملیحه جون
عکس آخری معرکه ست


ممنونم هاله عزیزم از لطفت
سپید ماما علی
7 خرداد 92 15:30
روز مرد بر همسرت و بابای مهربون پریا جونی تبریک میگم... انشاءالله سالیان سال سایه اش بالای سرتان باشه ... آمین
خاطره مامان بردیا
24 خرداد 92 13:59
عکس سوم خیلی باحاله
خاله مهتا
26 خرداد 92 12:39
وای ملیحه جان خیلی خیلی با احساس قشنگت برای پریا نوشتی.چقدر قشنگ محبت و زحمت های باباشو براش به تصویر گذاشتی..آفرین .من بهت افتخار میکنم


ممنونم مهتای عزیزم