پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دخترآسمانی من

عاشق اینم که ......

1392/4/22 14:57
نویسنده : ملیحه
193 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق اینم که وقتی صبح از خواب بیدار میشی میگی صبح به خیر مامانقلب

عاشق اینم که وقتی صبح میایی پای میز صبحانه و بابا جون رو نمیبینی و میگی بابا سرکاره؟

عاشق اینم که وقتی بهت چیزی میدم میگی میسی ، خواییش میکنم(نمیدونم چون هر وقت گفتی مرسی منم پشتش میگم خواهش میکنم فکر میکنی این دوتا کلمه باید پشت هم بیان)ماچ

عاشق اینم که وقتی شعر عروسک قشنگ منو میخونی تا به قسمت عروسک من چشماتو وا کن میرسی دوباره سوزنت گیر میکنه و شعر رو از اول میخونی و وقتی هم میخوام کمکت کنم میایی و دستتو میذاری روی لبم و میگی خودم میخوام بخونم (با اینکه شعر رو کامل کامل بلدی)چشمک

عاشق اینم که وقتی شعر حسنی نگو بلا بگو رو میخوایی بخونی،میگی موی سیاه ناخن بلند واه واه متفکر

عاشق اینم که وقتی باباجون میره سالن فوتبال میگی مامان باباجون رفته سوتبال؟خیال باطل

عاشق اینم که میایی و کیف لوازم آرایش منو برمیداری و میگی میخوام لژ لب (رژ لب) بزنم خوشگل بشم ،ناناز بشممژه

عاشق اینم که وقتی میری دستشویی تا جیش کنی میگی هیسسسسس تا صدای شر شر جیشتو بشنویم ،نمیدونم فهمیدی که این صدا برای من حکم سموفنی 9 بتهوون رو دارهقهقهه

عاشق اینم که وقتی عزیز جون و پدر جون  ده روزرفته بودن مسافرت و اولین باری بود که شما رو ده روز ندیده بودن و کلی هم دلشون واست تنگ شده بود پشت تلفن گفتی دلم تنگه عزیز جون فرشتهاینجا بود که فهمیدم دل به دل راه داره یعنی چی؟

عاشق اینم که وقتی من یا بابا چهار زانو نمیشینیم میایی بهمون میگی مثل مامان بابا بشیننیشخند(آخه دکتر پریا میگفت بهمون که به هیچ وجه بچه ها نباید دو زانو بشینن چون پاهاشون از زانو کج رشد میکنه این بود که ما از 18 ماهگی پریا به این نحو که میگیم مثل بابا و مامان بشین ،تشویق به چهار زانو نشستن میکنیم)

عاشق اینم که بعضی وقتها همه چیز رو میگی مال خودمه اینجاست که میفهمم که دختر دو ساله من داره استقلال شخصیتش رشد میکنه  ویا محکم میگی ننننه و به قول دکتر هلاکویی عزیز که هر آنچه یاد گرفتم به لطف مطالعات کتابها و سخنرانیهای ایشونه میگه جشن تولد واقعی رو برای بچه هاتون زمانی بگیرید که جلوی شما می ایستن و بهتون نه میگن لبخند

اصلا عاشق اینم که بگم دختر عاشقتم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله سمیه
15 تیر 92 12:46
سمفونی ۹ بتهون و خوب اومدی
مونایی
23 تیر 92 17:43
هزار ماشالله.


ممنونم مونای عزیزم

شادی
26 تیر 92 19:02
عاشقانه هات پایدار . خدا برای هم نگهتون داره . ببوسش که انقدر عزیز شده .
سمانه مامان کیمیا
31 تیر 92 11:27
فدای تو که اینهمه شیرینی عزیزممم...اون صدای جیش هیس خیلی باحال بوداز دست اینا