پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

دخترآسمانی من

بابا جون کجاست؟

1392/4/31 21:48
نویسنده : ملیحه
209 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وقتی بابا جون اومد خونه بعد از چاق سلامتی با من و شما ،چون خیلی هوا گرم بود و روزه هم سختترش کرده بود گفت میرم دوش بگیرم و از اونجا که بی اطلاع به شما رفت توی حمامچشمک از اتاقت اومدی بیرون و اومذی توی آشپزخونه و گفتی مامان بابا جون کجاست؟ تا من اومدم بگم رفته حموم به آبگرمکن که روشن بود نیگاه کردی و با ذوقی آنچنانی به آبگرمکن اشاره کردی و گفتی پیداش کردمممممممممم اونجاس(توی آبگرمکن آخه؟؟؟)خنده

من فقط در این شرایط چه کاری ازم بر میاد غیر از اینکه بغلت کنم و فشارت بدم و صدای خنده هات خونمونو بهشتی کنه قلب

دوستت دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپید ماما علی
15 مرداد 92 10:06
ههههههههههه... کلی خندیدم... حالا پریا جون بابا جونت کجاست؟ تو آبگرمن؟
دختر عمه
22 مرداد 92 2:21
الهی بمیرم واسه داییم صداش شبیه صدای آبگرمکنه یا هیکلش قد اونه؟؟؟؟
مردم از خنده





ارتباط دادنشو عشق است خخخخ