پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دخترآسمانی من

دختر با حیای من

1392/6/8 19:09
نویسنده : ملیحه
728 بازدید
اشتراک گذاری

دورانی که پروژه عظیم پوشک گیری رو شروع کردم فرشته مهربونی اومد خونمون که کتاب و اسباب بازی و شوکولات و لواشک و خلاصه هر چیزی که تو دوست داشتی واست میاوردچشمک

و کتابی داری به اسم مامان بیا جیش دارم  و واست که میخونم  وقتی به این صفحه میرسیم با این صحنه ها مواجه میشیم

این صفحه اخر کتاب خجالت

ض

و اینم قیافه عسلکم بعد از رسیدن به این صفحهنیشخند

ض

 

ض

اینم یکی از خاطره های این دوران بسی سخت

دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مونایی
23 تیر 92 17:41
ای جان، دختر با حیا.
شادی
26 تیر 92 19:00
واااااااااای ، فدات بشم که انقدر باحیایی .
سمانه مامان کیمیا
31 تیر 92 11:23
فدات شم که اینقدر با حیایی خوشگل خانمممممممممممممم
هدی مامان مبین
4 مرداد 92 17:37
یعنی کیف کردم...عسلی خانوم
دختر عمه
22 مرداد 92 2:25
اومدم بگم داره از لای انگشتاش نگاه میکنه ها ولی دیدم نه بابا با کف دستش داره چشماشو کور میکنه!!!

تو مملکت ما واسه این همه آدم بزرگ چشم و گوش باز تو فیلم ها لباس و چادر تن خانوما ی خارجی میکنن خب یه شورت هم پای این بچه ی هم وطن خودمون میکردن دگ!






واللللا