پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دخترآسمانی من

تولد بابا جون

1392/6/12 19:49
نویسنده : ملیحه
410 بازدید
اشتراک گذاری

 شش شهریور تولد باباجونه

امسال  سومین تولد بابا جونه که تو هم کنارمون هستیقلب

دوست داشتم که امسال بابا رو سوپرایز کنم این بود که کیک خریدیم و بادکنک و کلاه و .... تهیه کردیم و بابا جون که اومد  کلی ذوق زده شد وکلی به شماخوش گذشت عزیز دل مادر

به جای بابا شمع فوت کردی اونم نه یک بار زیاد بارچشمکنیشخند و به جای بابا کیک بریدی و کادو شما  به بابا (افتر شیو) بود

انگار همین دیروز بود که من یک پریای سه ماه بیست و یک روزه رو زدم زیر بغل چشمک و رفتم قنادی کیک بخرم واسه تولد بابایی

 

تولد بابایی شهریور 90

 

تولد بابایی شهریور 92

 

 

 

 

 

ببخشید بابا جون سنتو لو دادیم نیشخند

این بود داستان ما قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هانیه
12 شهریور 92 14:59
مبارکه
برقرار باشه عشقتون کنار هم


ممنونم دوستم
ساره دختر خاله نفس
12 شهریور 92 20:05
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سر بزنید و اگر موافقید تبادل لینک کنیمنظر یادتون نره
سپید مامان علی
13 شهریور 92 9:51
پریا جونی تولد باباییت مبارکه..
ایشالا که سایه اش سالیان سال بالای سر شما و مامان جونت باشه
شادیهاتون مستدام


ممنونم سپیده مهربونم
خاطره مامان بردیا
30 شهریور 92 18:37
ای جانم....... چقدر بزرگ شده ماشاء اله... تولد بابایی هم با تاخیر مبارک سن آقایون لو بره اشکالی نداره


ممنونم خااطره جون
سوسن(مامان پرنسس باران)
2 مهر 92 0:13
امیدوارم همیشه در کنار هم خوش و خرم باشین...ملی عزیزم عشقتون پایدار
شادی
7 مهر 92 15:44
مبارک باشه عاشق ژست پریا شدم تو عکس دوم . یه عالم ببوسش .