پریاپریا، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

دخترآسمانی من

سال 92 مبارک دخترمممم

1391/12/30 11:42
نویسنده : ملیحه
215 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم الان تقریبا 3 ساعت مونده به تحویل سال 92

یادتحویل سال 90 افتادم که تو رو باردار بودم و لحظه سال تحویل نیمه شب بود و من در خانه پدری و همراه پدرعزیزم و مادر مهربانم ودایی وحید و مهنوش جون(خانم دایی وحید)و مهرسا و متین و دایی حمید و سمانه جون(خانم دایی حمید) و سینا ودایی کوچیکه ،دایی مجید و دایی خودم ،دایی علی و خانمشون ،آنجلا جون بودیم

و ......تنهای دعای سال نوی من سلامتی تو بود عزیز دل مادر

و موقع تحویل سال 91 تو با ما بودی شاد و سلامت

اینم عکس شما ،گل من در سال 91

غ

حالا داره سال 92 میاد و آرزوی من اول از همه سلامتی تو و پدرت و وجود نفس گرم پدر و مادر من و بابا جونت هست

ودوم اینکه امسال سال پر برکتی باشه برای ما و همه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)