پریاپریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دخترآسمانی من

خوابهای رنگی ببینی عسلکم

1391/12/29 21:24
نویسنده : ملیحه
314 بازدید
اشتراک گذاری

توی این 22 ماه با این لالایی من خوابیدی و حالا هم که میخوایی بخوابی میگی مامان گلم باشی بخون

اینم لالایی که میخونم واست .

 

لالا گلم باشی،تسلای دلم باشی

لالا گل لاله،تویی دلبند این خانه

لالا گل نرگس،تویی عزیز تر از هر کس

لالا گل پونه،بابات می آد زودی خونه

لالا گل نعنا،به قربون قد رعنات

لالا گل یاسم،تویی نگین الماسم

لالا گلم باشی تو یار و یاورم باشی

 

 

خوب بخوابی نفس مادر

پریا در هفته 28 باردای که خواب بود ههه

 

پریای 15 روزه

 

پریای 1 ماهه

3

پریای 2 ماهه

پریای 4 ماهه

2

پریای 5 ماهه

پریای 6 ماهه

 

پریای 8 ماهه

 

 

پریای 11 ماهه

 

 

پریای 13 ماهه

b

پریای 22 ماهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

bahar
18 اسفند 91 14:22
salam dooste man man baharam man to webam az khaterat khahar kocholom mizaram khosh hal misham biyay webam bay


حتما گلم
شبنم
18 اسفند 91 19:41
اي جان خوابيده
بوس




ممنون
سپید مامان علی
22 اسفند 91 8:38
عزیزم ... چه ناز لالا کرده....
مامانی چه لالایی قشنگی واسه پریا جونی میخونی[hr

مرسی سپیده جون
شادی
18 فروردین 92 0:58
عزیز دلم ...
چقدر کوشولو و خوردنی بودی تو .

بوس به روی ماهت .

راستی !

من عاشق موهای لطیف مشکی رنگتم .


ممنونم شادی عزیزم
خاله مهتا
26 خرداد 92 12:51
خیلی قشنگ بودن همشون.ملیحه خیلی با ذوق این عکسا رو گذاشتی.خیلی مامان با احساس وبا توجهی هستی


مرسی مهتا جون