پریاپریا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

دخترآسمانی من

پریا غافلگیر میکند!

1392/3/21 14:03
نویسنده : ملیحه
247 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از یک حمام یا بهتره بگم آب بازی یک ساعت و نیمه و غذای باب میلت یعنی قیمه و یک خواب دو ساعته وقتی بیدار شدی بغلت می کنم ،بوت میکنم با هم کلی بغل بازی میکنم و خنده هامون تمام خونمون رو پر میکنه و من مالامال از حس مادرانه ام ،که میگی مامان آب ومیرم در یخچال رو باز کنم که آب خنک برات بیارم که چشمت میفته به یک خیار و میگی مامان خیار نخولم؟دلم دلد(درد)میگیله؟

میگم اره مامانیماچو من خنده ام میگیره از اینکه حرفم رو به خودم پس میدیلبخند

بعد اومدیم روی مبل توی آشپزخونه نشستیم و دوباره بازی و خنده که دیدم داری به در یخچال اشاره میکنی میگی مامان ای(a)میگم کو مامان کجاس؟

بغلت کردم و بردم جای در یخچال و a رو روی در یخچال از روی hitachi نشونم میدی

وایییییییییی که اینقدر ذوق کردم که بلافاصله به باباجون زنگ زدم که خوشحالیم رو باهاش شریک بشم و باباجونم پشت تلفن کلی قربون صدقه ات رفتمژهبغل

مامانی نمیگی قلبم ضعیف باشه که اینقدر منو غافلگیر میکنی قلب

هر روز باتو بچگی میکنم عزیز دل مامان

هر روز با تو بزرگ میشم

قلبقلبقلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاطره مامان بردیا
24 خرداد 92 13:56
آفرین به این دخملی باهوش
سپید مامان علی
26 خرداد 92 11:31
ماشاءالله هزار ماشاءالله به این دخمل باهوش و ریز بین