پریاپریا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

دخترآسمانی من

دختر سالاری!!!!

1392/3/21 14:10
نویسنده : ملیحه
629 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از خوردن صبحانه سه نفری، باباجون واسه تشکر دست منو بوسد و شما هم با کمال جدیت همراه با خونسردی دستت رو آوردی جلوی صورت باباجون گفتی دست منم ببوستعجببابا جون هم اوامر شما رو اجرا کردند و دست شما رو بوسیدن بعد من گفتم حالا مامانی شما دست بابا جون رو ببوس ولی انگار که متوجه نشده بودی واسه همین من دست باباجون رو بوسیدم و گفتم اینجوری مامان .دوباره دستت رو آوردی جلوی صورت باباجون و گفتی دستم رو ببوسمتفکر

دیگه من و بابا نتونستیم جلوی خندمون رو بگیریم .

در هر صورت این باباس که باید دست شما رو ببوسهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاطره مامان بردیا
24 خرداد 92 13:55
خیلی باحال بود
هاله
26 خرداد 92 2:19
پرنسس خانوم!
سپید مامان علی
26 خرداد 92 11:32
ههههههههههههه.. فدای این کارهای بامزه ات بشم... دختر سالاری ات رو عشقه